Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, november 22, 2008

Can't sleep Coun''t Sheep



on the original design it is made as a little quilt, but I made it as a pillow, just because I thought that would be nice, I made it for Judith her birthday (birthday exchange that didn't work out) because I wanted here to have a gift even when it's way to late, but I do not like it when people drop out of exchanges without telling, So I decieded to make her something.

9 opmerkingen:

inge zei

wat lief van je! heel mooi!

Yvonne aka sommeke zei

Inge haalt me de woorden uit m'n mond! Schattig kussen!

Judith zei

Ik ben er super blij mee. Probeerde je gisteren nog te bellen toen het aankwam, maar je was net weg. Hij staat hier heerlijk te pronken. Ik ben het met je eens hoor dat het vervelend is als mensen verdwijnen zonder hun beloftes na te komen

Debby zei

Wat een leuk kussen, en wat een lief kado.

Groetjes Debby
www.quiltstyle.blogspot.com

Anoniem zei

Heel leuk patroontje, krijg ook gelijk zin om een kussen te maken. groetjes Caroline

Anoniem zei

Hallo Jacq, leuke blog heb je en wat een leuke dingen maak je.

Groetjes Guusje.

Anoniem zei

Hallo Jacqueline,
Heb even rondgekeken op je blog en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Mooi!

groetjes
Leeuwin

Jossie zei

Ben even op visite geweest. Je hebt een leuke blog Jacqueline. En wat sneu voor Judith dat er zoveel mis ging bij de exchange. Maar het kussentje maakt veel goed, denk ik. Het is super!

Janaina zei

Speechless! Perfect piece!=)