Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, november 17, 2008

How about a Sampler

On a dutch quilt yahoo group where I am a member I organised a sampler, the people who joined got 1 quiltblock every 3 weeks, and I loved doing that, but the sampler is finished, it made me sad :D so I thought why not organise a sampler on my blog If you people like it so please let me no, I will start it in the new year jan 1.





Op een nederlands quiltyahoogroep waar ik lid van ben(met veel plezier) heb ik een quiltsampler georganiseerd, elke 3 weken kregen ze van mij een quilt blok, helaas is dit nu afgelopen, en ik zat te denken om er 1 hier op het blog te gaan doen, lijkt je dit leuk laat dan even een berichtje achter, we gaan starten op 1 jan 2009.

3 opmerkingen:

Judith zei

Leuk, maar ehm ik heb nog zoveel andere dingen liggen die af moeten en die van de qk ben ik nog geen eens aan begonnen. Hoe gaat het met jouw sbs? Daar wil ik nu eerst weer wat blokken van maken.

Anoniem zei

Leuk plan!!
Ach ja wij hebben toch allemaal wel wat liggen wat eigenlijk af moet?? hahaha...
:o)

Roosje Anita zei

Lijkt me leuk. Ik ben bezig met een sampler van 20x20 blokken, misschien kan ik het daar inpassen.
Groetjes, Anita