Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, januari 11, 2009

schaatsen

"Vroeger" was het hier in het dorp traditie dat ze met de hele school gingen schaatsen op de Essenburght. Helaas is dat nu niet gebeurd, maar hebben de heren allebij een juf die dachten dan gaan we maar schaatsen inplaats van naar gymnastiek te gaan, Goed bedacht Juffen!
meer informatie over de activiteiten op de Essenburght klik hier



The kids went skating with their class in stead of Gym.


1 opmerking:

Nana's Quilts zei

Prima! Oh, how much fun to be outdoors and enjoying the sunshine. Looks great!

OK - I'm doing the Bunny Hill BOM - see my blog. What do you think about my fabric choices for the snowman?

Soon - less than 2 months. Yeah!!!
Groetjes,
Marne