Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, januari 14, 2009

Gert

Mijn oudste zoon wil ook quilts maken, dus vanmiddag samen aan de gang, we hadden al eens paperpiecen gedaan en dat ging hem goed af hij kan netjes recht naaien, dus nu een stapje verder, blokjes aan elkaar zetten op voetje breed, iest moeilijker maar zijn blokjes zien er al heel netjes uit, kijk maar:



Het word een kussen,
Gert my oldest (11) wanted to quilt this afternoon I did the cutting and ioring and Gert did the sewing.
This 4 blocks are going to be a pillow.
















































2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Een grote pluim voor Gert (en z'n juf ;-)))

Anoniem zei

Ziet er leuk uit Gert, ben benieuwd als de hele quilt af is. groetjes Caroline