Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, januari 28, 2009

Thimbleberries Block of the Month program

I am doing a block of the month from Timbleberries, And Yesterday I got the fabric and patterns from the first month,( I order them at Magdaleentje )The Pattern is for machine sewing, but I am a hand sewing girl, so I made the blocks in EQ6, so easy did you knew that I love that program? and start cutting and sewing in the evening, and I finished 1 block. I am making it in the tradional colours.
Gisteren kreeg ik mijn eerste maandpakketje binnen van de Timbleberries blok vd maand. ik ga 1 keer in de maand naar Magda van Magdaleentje op quiltbee, en toen vertelde ze dat ze deze ging verkopen, en liet gelijk de stofjes zien, heb even getwijfeld maar niet lang en me opgegeven. en gisteren viel het dan in de brievenbus. Helaas voor mij is het een werk beschrijving voor op de naaimachine, wel een hele duidelijke , dus mischien ga ik hem met eigen stofjes wel op de machine proberen. als service heeft Magda het patroon door Jolanda laten vertalen, wat het voor de niet engels lezende mensen best prettig is. maar goed ik ben gisterenmiddag even achter EQ6 gekropen om malletjes te maken, en na het avond eten lekker aan de slag gegaan, 3 6 inch blokjes geknipt, en bij de tv 1 gemaakt. ga vanmiddag het 12 inch blok tekenen en knippen. het was de bedoeling om ze mee te nemen naar het ziekenhuis, zodat ik daar wat te doen heb maar ben bang dat ze dan al af zijn, dan maar wat nieuws verzinnen om mee te nemen, mag Gert zijn Mp3 speler mee nemen met een luisterboek erop. ik vind de nacht een ramp dus kan ik dan lekker luisteren.








Geen opmerkingen: