Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, maart 31, 2009

lente exchange



kijk eens wat voor een mooie lente exchange ik gehad heb, sorry voor de slechte foto, maar zo hebben jullie toch een idee. het is een ontzettend vrolijke kussenhoes met gehaakte bloemen erop, gemaakt door Lintine, en het is zo jammer dat jullie hem niet beter kunnen zien want hij is zo mooi!, daar word je vanzelf vrolijk van!

Look what a beautiful pillowcover I got from Lintine it's a spring exchange! It's so bright it's makes me feel Happy! I love it.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Hij ziet er erg mooi en zomers uit !

Hennie zei

Dat ziet er mooi fleurig uit, leuk lente kussen.
Groetjes Hennie.