Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, maart 28, 2009

update

zo wat gaat de week toch snel, zeker deze week, woensdag werd Alice al 5 jr. dinsdag boodschappen doen, woensdag dr verjaardag, donderdag en vrijdag was ze ziek, en weer een week om. Vandaag lag er alweer maandpakket 3 van het timbleberrie'sproject vd maand in de brievenbus, heb de malletjes voor iedereen al gemaakt en aan Magda gestuurd. erg leuke blokken weer, heb een speldenkussen van een speldenkussen exchange ontvangen gemaakt door Astrid

Die ik gemaakt heb is vandaag eindelijk op de post gegaan, samen met een lente exchange, dus kan binnenkort weer wat laten zien.


1 opmerking:

Jantine zei

Ik ben nieuwsgierig aangelegd en nu vooral benieuwd naar je Timbleberries project ;). Welke is dat en hoezo heb je malletjes voor iedereen gemaakt?