Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, juli 31, 2009

Sampler

Ik ben gek op Samplers, denk dat komt omdat ik het leuk vind om verschillende soorten blokken te maken. Dus de stoute schoenen aangetrokken en aan Magda van Magdaleentje (=klik) gevraagd of ze het leuk zou vinden om een Sampler te doen in haar Nieuwsbrief, 12 maanden lang een blok van 20 cm. Het eerste blok vd maand Augustus is de Ster van Ohio, zelf vind ik dit een heel leuk blok, zou best een quilt willen met alleen maar dit blok, maar denk dat ik op een gegeven moment het niet leuk meer vind omdat ik dan steeds het zelfde blok moet maken. wie weet ooit, elke maand 1 blok. dromen mag toch?Het plaatje van het blok is met opzet in grijstinten gehouden zodat u niet beïnvloed wordt door kleuren. U kunt dus uw eigen kleuren kiezen voor dit blok.

Ik werk met zelf met de hand en heb de beschrijving voor het maken van dit blok dan ook gemaakt voor het werken met de hand. ik vind dat ik het met de machine niet goed genoeg kan om dit aan jullie over te brengen.



4 opmerkingen:

Tineke zei

Hi Jacq,

Via magdaleentje kwam ik bij jou op visite. Leuk idee zo'n blok vd maand. Ik wens je er veel succes mee.

Mary zei

hee wat goed zeg om die stoute schoenen eens aan te trekken !! leuk !!!

Yvonne aka sommeke zei

Ik had je al gespot in de nieuwsbrief! Leuk joh!
Goe weekend!

Marja zei

In Magdaleentje's nieuwsbrief las ik over de sampler.
Nu wil ik erg graag leren quilten en ga ik het proberen met jou blokken iedere maand.
Het lijkt me erg leuk om te proberen.
Gr
Marja