Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, juli 27, 2009

timbleberrie's 3's company maand 6

In het echie zijn de kleuren minder fel, warmer.Binnenkort komt maand 7 er alweer aan, ben nog steeds helemaal bij, zo leuk elke maand een pakje in je brievenbus vinden.

Heb vandaag voor 2 quilts vulling besteld, dan kan de 1 machinaal gequild worden en de andere met de hand. Ben bezig om eindelijk een smal biesjevan 1 cm langs Rick zijn quilt te zetten, dan kan de laatste rand erom. als de vulling er dan nog niet is ga ik verder met de quilt van Alice quilten. kortom voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

Geen opmerkingen: