Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, augustus 22, 2009

Ster van Ohio

het blok uit de nieuwsbriefmijn versie, ik heb hem iets anders gemaakt om dat mijn middel een rozenstofjes is, en het niet mooi uit kwam om die als kleine driehoekjes te gebruiken .

plak je malletjes op schuurpapier en knip ze uit, prik met een speld door de hoekpunten vd lijntjes




leg de malletjes op de achterkant van je stof en trek ze om.met een vulpotlood (=kniplijn)en zet een stipje waar je met je speld een gaatje geprikt heb.(=naailijn)



































1 opmerking:

Marja zei

Deze ziet er ook mooi uit.
Heel anders weer als die ik gemaakt heb.
Wat kan een ander stofje er toch iets heel anders van maken.
Ik heb ook een vraagje. Waarom moet je het malletje op het schuurpapier leggen en uitknippen?
Ik hoop dat het gauw september is dan komt het volgende blok.
Gr Marja