Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, september 15, 2009

een boos hondje/an angry little dog






Dit is een zeer boze pepper, ze moest onder de douche en daar heeft madam een gruwelijke hekel aan, en ze hoeft maar 1 hooguit 2 keer per jaar onder de douche, (omdat ze zo'n gevoelige huid heeft) maar ze stonk een uur in de wind, en mijn huis begon ook naar hond te ruiken niet echt heel prettig dus. ene nu is ze ook weer wit zoals een Westie hoort te zijn. Pepper is een echte buitenhond, gaten graven en erin rollen is het leukste wat er is, en als je zoals wij buiten bijna een boederij hebben is het voor haar altijd feest, behalve als ze onder de douche moet of getrimd moet worden. (mmm mischien is ze daar wel extra boos, gisteren heb ik de beentjes en voeten gekort wiekt, omdat ook een beleving op zich is moet de rest dus nog)
This is Pepper a West Higland white terrier, she is very angry with me at the moment, because she had to take a shower, she doesnot like that, but she had to she smelled terrible, and even the house got her smele yikes. she only get's a shower 1 or 2 a year because she has a terrible skin.
She is a real farm dog, so she not often white like she supose to be. she likes to play outside with the horses and the cats. now she only have to get here haircut, I did here feet yesterday (she doesnot like that either), she is a strange little dog, that's way she lives here, her former owners didn't know what to do with her. But she also very cute.

1 opmerking:

Anoniem zei

Vor mij een heel bekend klinkend verhaal. Onze Westie (helaas al weer 3 1/2 jaar geleden overleden)was dol op alles waar hij vies van werd. Onder de auto liggen en dan met een zwarte streep op zijn rug eronder vandaan komen, rollen in een rottende vis die de kat op het gras gelegd had en ga zo maar verder. Als-ie in de gaten kreeg dat -ie gewassen ging worden was meneer in geen verder of wegen te bekken, de laatste keer lag-ie onder de boekenkast en kostte het erg veel moeite hem eronder uit te krijgen