Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, september 03, 2009

Timbleberrie's blok vd maand


Gisteren middag heerlijk zitten patchen, terwijl Alice op de computer een spelletje aan het doen was, en heb ik het 12 inch blok van maand 8 afgekregen een heerlijk blok om te maken, hoef nu alleen nog maar 2 blokjes van 6 inch te maken en dan is deze maand alweer klaar. Zal me dan niet vervelen hoor, Ga eind deze maand een basis cursus geven, en ik wil dan wel graag de Top af hebben, weet niet of het me gaat lukken maar het moet kunnen voor de tweede les. die een maand later zal plaats vinden.zo ga me nu maar weer op mijn huishouden storten, de wasmachine draait al, en de vloer roept om een stofzuiger.Fijne dag allemaal
Yesterday afternoon I dis some patching when me little girl was doing a game on the computer, I finished The 12 inch bloch from the Timbleberrie block of the month(month 8) Only 2 more 6 inck blocks to make and then i am ready for this month. But that's no problem at all I am going to give a hand course of patchwork, and want to have the front finished at least for the second less (that will be in November) so I am going to do some house work, allready put some laundry in the washingmachine, put I have to vacuumcleamn the floor. Have a good day.

Geen opmerkingen: