Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, september 02, 2009

TimbleBerrie's block of the month


Jihoe I finished Month 7, I do not know why but it was hard working on this month's blocks.
Pff eindelijk de blokken van maand 7 af, het was een hele bevalling, moest me zelf er echt toe zetten om hem af te maken, waarom? geen flauw idee? maand 8 lag een maandag in de brievenbus, en gisteren middag heb ik daar de stofjes voor geknipt, en inmiddels ook al 1 zes inch blokje af, deze maand werkt dus wel lekker, kan je zo hebben hé. argh zie een foutje boehhh

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, ik robeer jou te bereiken, maar ik weet niet goed hoe.
Ik heb meegedaan aan het Timbleberries project van Magda, heb nu alle blokken klaar(was wat vertraagd door het volgen van een opleiding) maar ontdek nu dat er iets helemaal fout is gegaan met de malletjes. Hoe het gebeurd is weet ik niet, maar de eerste 4 maandblokken zijn groter dan de rest. Ik heb jou patronen niet opgeslagen, maar direct malletjes van gemaaakt, en kan dus niet meer zien wat ik fout hebt gedaan. Kun jij mij misschien het geheel nog een keer doormailen? (Ik heb ook een oproep gedaan op prikbord)
Ik had Magda ook gemaild maar ook zij kan de patroontjes niet meeer doormailen
mijn email is nettie_herik@hotmail.com