Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, december 16, 2010

een Blok voor Jopie's Dromen quilts.

Dit aplicatie patroon van een Uiltje is speciaal gemaakt voor de stichting Jopie's Dromenquilts.

U kunt het patroon hier (=klik)downloaden, heel veel plezier met het maken, en Ik hoop dat de stichting veel blokken mag ontvangen.



10 opmerkingen:

Margeeth zei

Wat een leuk uiltje, jongste zag hem en vond hem ook heek leuk.

Anoniem zei

Wat een grappig uiltje. Ik heb hem opgeslagen

Yvonne aka sommeke zei

Da's een leuk uiltje!

Cisca zei

Wat een leuke uil!

hilde zei

wat leuk dat je hem voor jopie op je blog plaats

Anoniem zei

Wat een vreselijk leuk blok is dat. Geweldig met een paar mensen een blok maken dan heb je zo de top bij elkaar.

Rudy

IngridR zei

Ik heb het uiltje gezien en het is echt een leukerd.

yvon zei

Super Jacq en wat een leuk blok. Dus voor iedeeen die van appliceren houdt...... gelijk downloden natuurlijk

Stichting Jopie's Dromenquilt zei

Jacq namens de Stichting Jopie's Dromenquilt heel erg bedankt dat je dit initiatief hebt genomen. We hopen heel veel blokken binnen te krijgen en houden je op de hoogte hoe het gaat.
Yvon secretaris

Stichting Jopie's Dromenquilt zei

Hallo Jacqueline,
Heb je het laatste bericht gezien?
Morgen krijgt je blok goed aandacht!
http://jopies-dromenquilt.blogspot.com/2011/08/patchworkdag-in-oosteind.html
Leuk hé?
Groetjes Ingrid.