Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, december 13, 2010

time out

Hoi Allemaal,
Duik even een poosje onder, het is hier een beetje druk, en deze oen moet weer eens even aan zich zelf gaan denken, dus ik duik even een poosje onder, maar ik hoop gauw weer boven water te zijn. Geen zorgen maken, ik ga een keer proberen om verstandig te zijn.

7 opmerkingen:

Mascha zei

We zien je wel weer verschijnen.
Doe rustig aan.
Groetjes Mascha

Marion zei

Ik herken het. Dat is een goed besluit dat je hebt genomen! Neem je tijd. Als je terugkomt zijn wij er ook weer!
groetjes,
Marion

Verona zei

Doe rustig aan en neem tijd voor jezelf. Wij lopen niet weg.

Vele knuffels Verona

Yvonne aka sommeke zei

Verstandige beslissing!
We zien je wel weer verschijnen hier!
Hou je goed, hé!

Miranda zei

Hou je taai meis...gelukkig weet je wat te doen. En probeer lekker te genieten van deze drukke feestdagen... tot ooit,hihihi,want geen idee hoe land het kan zijn niet....groetjes

Rina zei

Fijne feestdagen alvast en rust lekker uit.

Jantine zei

Geniet er van en doe wat leuks ;-).