Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, januari 25, 2011

buikgriep

Ook hier heeft het buikgriepvirus toegeslagen, Vrijdag tussen de middag werd er gebeld of we rick van school konden halen. Wouter Richting Harderwijk en ik Alice ophalen, komt de juf naar me toe dat Alice had overgegeven, maar absoluut niet naar huis wou. Alle 2 hebben ze het rustig aan gedaan en gisteren alle 2 weer vrolijk naar school, zondag op maandag nacht kwam ik zelf aan de beurt, en heb gisteren de hele dag op bed gelegen, vanochten dacht ik dat ik weer heel wat was, gauw de wasmachine aan gezet, fout! gedacht deze oen wil weer eens te snel, dus dan maar een rustig aan dagje ervan maken, beetje blogs lezen etc.

heb zondag nog wel een uiltje geapliceerd
een kleintje deze keer het uiltje meet 3 7/8 inch hoog. word een mugrug. nu nog een randje eromheen en quilten.

3 opmerkingen:

pauline zei

Beterschap, ziek maar een paar daagjes uit.
groetjes,
Pauline

Heleen zei

Beterschap! Maar even rustig aan doen.

Diana zei

Beterschap, er zitten geloof ik weer vreselijke virussen in de lucht.
Leuk uiltje!