Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, januari 30, 2011

huiswerk af en nieuw project



Jippie mijn huiswerk voor a.s. dinsdag is af! we hadden deze keer maar 3 weken de tijd, en ik kan je vertellen dat het flink doorwerken was! heb een gedeelte vd blokken op een andere quilt gespeld, heb dus nog 4 grote blokken, op elke hoek komt een card trick block, die we dinsdag gaan leren maken.
Ja ik weet het, soms ben ik niet echt goed wijs! Gisteren samen met een quilt vriendin naar de workshop kaleidoscoop in de quilt kelder In Putten geweest. Ik wilde al heel lang een Kerstquilt maken, graag met Jozef en Maria. Nu wist ik dat die met deze techniek kon, dus de keuze was gauw gemaakt, hier onder zie je een beginnetje van Jozef.

Ben wel heel braaf geweest, eerst patroon voor de laatste Elk wat wills geschreven, daarna huis werk vd naaimachine sampler afgemaakt, en toen pas hier mee verder gegaan, toch nog 2 blokjes gemaakt, gisteren een proefblokje gemaakt en 1 echt blokje. dit word mijn project voor tussen door, word geen grote quilt 72 bij 82 cm, de blokjes zijn 8 cm , nog 53 te gaan.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Oeh, ik denk dat ik inderdaad al een beetje Jozef kan ontdekken. Denk dat het heel erg mooi gaat worden!

Heleen zei

Goed gedaan je huiswerk! Wordt erg mooi. En wat leuk die josef in kaleidoscoop. Nooit gezien!

Heleen zei

Oh sorry, verkeerde link bij mijn naam gezet.

Anita A zei

Ik wordt al moe als ik het lees, maar de resultaten zijn wel erg mooi, ga zo door, zou ik zeggen.LOL

Jantine zei

Je hebt hard gewerkt! Je caleidoscoop blokken maken mij erg nieuwsgierig!

carine zei

Heel mooi werk, "keep up the spirit.." Carine