Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, februari 15, 2011

lelijke lapjes project



Tijdens het quiltweekend van 2010 moesten we allemaal een lapje meenemen uit onze voorraad die we niet zo mooi vonden, die moesten we inleveren, en we kregen er allemaal 3 terug met de opdracht om er iets uit 3 lagen met te maken, en dit heb ik van de lapjes hierboven gemaakt.
we mochten 1 kleur toevoegen, bij mij dus Wit.

en als grapje heb ik er de tekst lelijke Lapjes in gequilt


7 opmerkingen:

Terray zei

Nu verwerkt in deze kussen zijn de lapjes niet meer zo lelijk hoor.
Leuk die tekst doorgequilt.

Geslaagd projectje hoor!

Groetjes
Tertia

Unknown zei

En nu zijn het helemaal geen lelijke lapjes meer.

Shirley zei

Ooh wat een leuk idee, ik zit nog te worstelen, mijn lapjes zijn op 1 na ook zo lelijk, Eentje is als die midden boven van jouw, hoe verzinnen ze het he?

Simone zei

Wel knap dat je van lelijke lapjes, toch een mooi kussen kunt maken!
Maar je andere kussen vind ik nog veeeeel mooier!

Ingrid zei

Heel mooi geworden. Was dit waar je zaterdagavond aan begonnen was en zondag mee verder zou? Ben benieuwd wat je me vertellen wilde. Blijft in het hoofd spoken toen het er niet meer van kwam....
Leuk quiltwerk!
Groetjes Ingrid.

Judith zei

Is toch mooi geworden ondanks de lelijke lapjes.

sylvia zei

zo hebben wij ook bee-opdrachten gedaan en heb ik geleerd dat er eigenlijk geen lelijke lapjes zijn!
grappig he?!
fijn weekend