Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, maart 26, 2011

rare week

Na dat ik thuis ben uit Elst heb ik nog geen lapje aan geraakt, moet altijd een beetje bij komen na zo'n weekend, zoveel indrukken, weinig slaap, maar wat was het de moeite waard. Maandag middag een beetje buiten gerommeld, dinsdag de grote boodschappen in huis gehaald, woensdag een dromenquilt weg gebracht, smiddag lekker met lisa gereden (pony), donderdagochtend probeerde het zonnetje om naar binnen te schijnen , en toen zag ik hoe smerig het raam dr uit zag en die maar gaan lapen, en tja als ik dat ga doen moet de huiskamer zo'n beetje verbouwd worden, en als alles dan toch van zijn plek moet, kan ik het net zo goed schoonmaken, met alsgevolg dat ik de hele dag ermee bezig was, daarna nog boodschappen gedaan voor de verjaardag van Alice (Vrijdag), en had ik bedacht de taarten zelf te bakken, en ook 25 cupcakes voor te trakteren op school, het is gelukt maar het was eigenlijk te veel van het goede, heb gisteren de dag door gebracht op aperinines, Maar Alice heeft een leuke verjaardag gehad. Eindelijk heeft ze haar oorbellen, die wilde ze al heel lang en gisteren zijn we ze gaan prikken. ze schrok, maar heeft niet gehuild, grote meid hé! Volgende week het kinderfeestje. de taarten vergeten om foto's te maken, waren lekker de prinsessentaart( cake gevuld met gele room en roze geglazuurd) was erg goed gelukt, de mocca taart, was de cake is te droog maar de mokka mjammie! en een appeltaart, die kan eigenlijk niet mislukken.

zo vandaag staat er niet veel op het programma, moet alleen nog pannekoeken bakken, had ik beloofd, gisteren avond hadden we geen van alle zin in eten, (na alle hapjes). en Alice wilde graag pannekoeken eten op dr verjaardag, maar ze bedacht dat het vandaag dan ook nog een beetje feest was, en dat was wel leuk.

1 opmerking:

Unknown zei

Gefeliciteerd met Alice, wat worden ze snel groot