Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, april 03, 2011

wat vinden jullie hiervan?

zoals jullie weten heb ik een poosje terug een uiltje ontworpen voor jopie's dromenquilt. heb er 1 gemaakt, die ligt gedubbelt te wachten om gequilt en afgewerkt tot kussen te worden.het uiltje laat me niet los, vind hem zo leuk! dus er mee aan het spellen gegaan en er een top mee bedacht. voor een quiltje van 90 bij 1.20 cm. voor de leeftijd tot 6 jaar, wat vinden jullie hiervan?

12 opmerkingen:

Simone zei

Heel leuk!

Unknown zei

Heel erg leuk. Lekker maken zou ik zeggen!

Unknown zei

Schattig

Miet zei

Super goed idee !

Marie-Thérèse zei

Hartstikke leuk!

Margeeth zei

Superleuk, ga je hem zelf ook echt maken?

Wendy zei

This is lovely....

Terray zei

Heeeeel erg gaaf! Leuk met die vriendschapssterren erbij

Groetjes
Tertia

Heleen zei

Heel erg goed geslaagd! Ziet er leuk uit.

Mascha zei

Helemaal geweldig.
Groetjes Mascha

connie aben zei

hardstikke leuk.

Cisca zei

Wat een leuk ontwerp!
Ik vind hem enig en er zullen veel kinderen die hem geweldig zullen vinden.