Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, april 04, 2011

vervolg uiltjes

Ik kreeg de vraag of ik hem ook ging maken, Ja zeker dat is wel de bedoeling, eerst op zoek naar stofjes.
zit er aan te denken om het patroon te schrijven, maar dan moet er wel vraag naar zijn. want het schrijven is niet mijn favoriete onderdeel. het is niet eens zoheel veel werk, maar op één of andere manier zie ik er altijd als een berg tegen op, en als het dan gebeurd is valt het altijd wel weer mee. heb ook een grotere versie gemaakt van 1,20 bij 1,65 cm , maar eerst maken om te zien of dat wel mooi word. word vervolgt.

Geen opmerkingen: