Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, maart 11, 2011

Uitstel gedrag.

Hebben jullie daar ook last van? Ik moet nodig aan mijn huiswerk voor de naaimachine sampler beginnen, heb al wel 80 rechthoekjes gesneden en 9 vierkantjes maar moet nog er 151 doen.
Heb een flinke schop onder mijn kont nodig. gisteren kwam de stof binnen voor Gert zijn Quilt, besteld bij lohuis tijhuis, ( ene dag besteld andere dag al thuis, wat een service), wil dr graag aan beginnen, maar weet dat ik hem dan af wil maken, en dan komt mijn huiswerk helemaal niet af.

Gisteren les 5 gegeven vd basiscursus, Quilten op een proeflap, logcabin en hexagonbloem maken, en nee dat hoefde niet allemaal af in 1 les, we gaan vanaf nu elke les een klein poosje quilten. het was een hele leuke les, Iedereen was erg enthousiast en liet dat dan ook duidelijk blijken. dan ga ik naar huis met een hele grote glimlach om mijn gezicht. Missie geslaagd! Daar doe ik het voor.

maar goed hoop dat ik morgen achter de naaimachine zit om flying geese te zitten naaien.

Geen opmerkingen: