Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, maart 14, 2011

Update flying geese update poes.

de 80 flying geese zijn gemaakt, en worden nu tot rijen gemaakt. 8 keer 10 aanelkaar.
het gaat lekker, hoop dat ik voor een donderdag ook het compass af zal hebben, maar of dat gaat lukken? zo ga nu eerst een mand was opvouwen, en mag vanavond pas weer achter de naaimachine kruipen, anders word het veel te gek.

ondertussen loop ik verschrikkelijk ongerust te wezen onze jongste poes, is weg, gisterenavond door een open raampje weg geggeglipt, ze kwam bijna niet buiten af en toe 10 min op de stoep en dan wilde ze weer naar binnen, dus ik vind dit helemaal niks. gisterenavond gezocht, vanmorgen weer, maar dr niet gevonden.

Update: ze is net een paar minuten thuis (14.37 u)pfff ben ik ff blij. is was buiten bezig en ineens komt ze aan racen wel is ze heel schichtig, was eindelijk een beetje over, ze is hier in huis geboren, van kleins afaan in handen geweest, maar ze houd niet van mensen, ik ben de enigste die aan dr mag zitten, en bij wie ze af en toe op schoot komt, als ik met de naaimachine in de weer ben zit ze er altijd bij. Haar vader is een wilde kat, en ik denk dat het in de genen zit.

1 opmerking:

Margeeth zei

Heb je dan nog wel wat te doen voor het weekend?
Ik hoop dat de poes gauw terugkomt!