Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, april 26, 2011

spolied/ verwend

Ik doe op de Quilting Gallery  mee met de Quilted Fabric basket swap, en vd week kreeg ik mijn tas al binnen, en die is me toch mooi! Ook zat er een mooi quiltboek een charmpak en een mooie roze lap bij om iets voor Alice van te maken

I am joinig the Quilted Fabric basket swap on Quilting gallery, And This week I received my Basket, And I love It, It's so beautiful , so me! Jeannie also put in a great quiltbook, a charmpack and a Fabric for the border, so I can make someting For my Little Girl, who loved the fabric!
Dit is de quilt die ik op het frame had liggen om te dubbelen, nu ligt hij op de quiltstandaard en ben ik bezig met quilten, bijna 6 blokjes van 6 inch af, hij word door het quilten zo mooi! ben even gestopt want mijn linkermiddelvinger waar ik de naald aan de onderkant mee opvang is beurs, moet eerst weer even eelt kweken.

1 opmerking:

Caroline zei

Leuk joh, je mandje, en zo lekker verwend worden. Ik moet mijn mandje nog maken. Laten we binnenkort weer eens afspraken. Volg je weblog nog steeds trouw. groetjes Caroline