Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, mei 11, 2011

dresdenplate

Ik wilde hem met de machine apliceren, maar dat werd niet mooi, dus toen toch maar met het handje, en nu ben ik er heel tevreden over, dit is een blok wat ik zeker vaker ga maken, zo leuk om te maken. ik heb mijn quilt zin weer helemaal terug. gisteren mijn machine weer thuis gekregen (had er 1van laura in bruikleen, die naaide ook goed hoor, maar ja je eigen machientje), gerepareerd door de naaimchine meneer van Laura, naald staat weer in het midden en hij naait stukken beter! helemaal blij dus. moet het blok nog wel op maat snijden. mijn volgende blok word weer een compas, wens me sterkte, maar ik ga het toch proberen! na de eerste moet het toch makelijker gaan, en het compass wat ik nu ga maken is zo leuk om te zien.

Geen opmerkingen: