Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, mei 11, 2011

naaimchine sampler cursus les 5

Gisteren weer een leuke en leerzame les gehad van de naaimchine sampler, les 5 alweer nog maar 1 te gaan,
maar dat duurt nog even . Esther gaat namelijk over een paar weken bevallen dus hebben we de les naar okt verzet.zo kunnen we op ons gemakje de top verder afmaken.
gisteren hebben we o.a. geleerd hoe we de 8 puntge ster moeten maken, heb hem net afgemaakt, en vind hem voor een eerste erg goed gelukt.de andere blokken was het huiswerk van de vorige les. de dresdeplate wil ik nog met de machine apliceren, Omdat ik nog niet goed weet welke blokken in in de rand vd sampler ga gebruiken heb ik deze van andere stof gemaakt, ik wil dr een kussen van gaan maken.

Geen opmerkingen: