Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, juni 11, 2011

haken

Zo af en toe vind ik het leuk om te haken, niet te grote projecten. op het blog van Grietje karwietje staan leuke dingen om te maken, en zo had ze vd week het gratis patroon van Fiep (=klik)geplaats.
mijn versie is een roodborstje geworden, het snaveltje is niet zo mooi gelukt als die van Grietjekarwietje.
maar ik ben niet zo'n groot haakwonder :D.
Heb vd week nog wat anders gemaakt ook, maar omdat dat een kadootje is kan ik het niet laten zien, heb geen idee of de ontvangster hier mee leest.

1 opmerking:

Grietje zei

Je hebt er een mooi vogeltje van gemaakt, hartstikke leuk!

Groetjes,
Grietje