Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, juni 15, 2011

blok vd week nr 4

vraag?
vd week kreeg ik zelf de vraag hoeveel mensen er ook het blok vd week maken, daar kon ik geen antwoord opgegevn, omdat ik echt geen idee heb, dus daarom mijn vraag, wie maakt hem met me mee, of slaan jullie alleen de blokken op? ene als jullie hem wel maken vind ik leuk om de blokken te zien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk bedankt voor het patroon.
Groetjes Marjan

Margeeth zei

Als je het bij wilt houden, dan kun je hier een dingetje downloaden waar mensen zich aan kunnen melden, dan komt er elke keer een lijst met deelnemers onder je blok:
http://www.simply-linked.com/