Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, juni 21, 2011

zomerswap

op een online forum, doe ik mee met een zomerswap, vandaag begin vd zomer moest de swap erzijn, mijn pakje is netjes aangekomen bij Marleen. zo ging het de deur uit:
en dit zat er in:



de Z van zomerkoninkje , een aardbeien naaldenboekje, de O van onderzetter, 6 vrolijk gekleurde gehaakte onderzetters, M van meten , en rolmaatje in de vorm van een varkentje, de E van eten, een receptenboekje met picknick recepten, de R van Rugzak met daar in een badhanddoek met een Uil erop geapliceerd

1 opmerking:

Jantine zei

Wat een leuke originele cadeautjes heb je verzonnen!