Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, augustus 21, 2011

soms

soms zou ik willen dat ik iets beter kon schrijven, wat ik bedoel te zeggen beter op papaier kon krijgen. Sommige mensen hebben het schrijven van nature mee gekregen, en als je dan hun verhalen leest is het net alsof je erbij bent, o! wat zou ik willen dat ik dat ook kon. Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens op papier te zetten, en als het op mijn gezondheid aan komt is dat helemaal een ramp, vind me zelf gauw klagerig over komen, dus kies er dan voor om maar niks te zeggen, maar of dat nu verstandig is? ooit kreeg ik van iemand te horen dat ik te veel in de praat vorm schrijf, dat heeft er ook geen goed aan gedaan. mmmm mischien moet ik niet zoveel denken en gewoon schrijven.

7 opmerkingen:

Gonny zei

We zijn wie we zijn. We doen wat we doen. Ieder op zijn/haar EIGEN manier. Ik heb geen "problemen" met je.....

Rina zei

Hoe je het ook schrijft, mij maakt het niet uit. Ik lees met plezier mee op je blog.

pauline zei

Het maakt toch niet uit hoe je schrijft. De inhoud is veel belangrijker. De quilt-bloggers vinden nieuwe projecten en ideeën veeeel leuker om te lezen. En als je wat kwijt wilt over je gezondheid, dan kun je dat gerust bij ons vertellen.
groetjes en nog een fijne zondag,

Yvonne aka sommeke zei

Ieder vogeltje zingt zoals hij/zij gebekt is. Gelukkig maar dat er veel verschillende vogeltjes zijn anders zou de wereld toch saai zijn, hé!

Diana zei

Schrijven kun je ook leren ;) Veel lezen helpt, een dagboek bijhouden, brieven schrijven,... Gewoon ook een kwestie van oefening en zoals bij alles heeft de een iets meer aanleg dan de ander. Dus... gewoon door blijven gaan, dan wordt het waarschijnlijk vanzelf beter.
En als ik heel eerlijk ben, dan "lees" ik op veel blogs met name de plaatjes, vandaar dat ik mijn eigen stukjes ook zoveel mogelijk met plaatjes probeer te illustreren (merendeel van de mensen is tegenwoordig visueel ingesteld).
Veel schrijfplezier, blijf gewoon oefenen.
Diana

Elly (creatieveling Elly) zei

Ach, ik schrijf ook in spreektaal en ik moet elkaar bekennen dat ik me daar helemaal niet meer druk om maak. Ja in het begin wel.
Dus: loslaten en lekker schrijven zoals jij wil

Jantine zei

Blijf maar gewoon jezelf!