Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, augustus 24, 2011

blok 13

klik hier om blok 13 te downloaden
In de vakantie ben ik zelf achter komen lopen, maar nu het normale leven weer begonnen is, zal ik die achterstand vast wel weer inhalen.

Alice gaat al weer anderhalve week naar school, en voor de jongens was het gisteren de eerste echte schooldag, en beiden kwamen vrolijk terug. Rick heeft vorige een ontzetten rot jaar gehad, en we zagen hem veranderen, dus dit jaar op een andere school  begonnen(dezelfde als van Gert de oudste). en hij kwam thuis zoals hij ook van de basisschool thuis kwam, als zich zelf! pfffff

1 opmerking:

Jantine zei

Wat heerlijk dat Rick het nu goed heeft op school, niets zo erg als zien dat je kind niet goed in zijn vel zit, dat vreet aan je!