Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, september 19, 2011

gefrustreerd

Al geruime tijd ligt bij ons het internet en de telefoon eruit,(beiden via de kabel) toen we er om de haverklap eruit lagen de helpdesk bellen, en ja hoor ook tijdens die gesprekken word de verbinding verbroken, en weet je wat die oenen van de helpdesk dan opschrijven, klant verbreekt de verbinding! kwam ik vanmorgen achter toen ik weer de helpdesk belden, en weer het hele verhaal vertelde, nadat het eerst weer 2 keer mis ging. en het ging weer mis nadta vanmorgen de moneur al geweest was, en die vertelde dat er niks mis was, er zat een kabeltje van de moden naar de aansluiting iets los, probleem opgelost volgens hem dus niet!
ze hebben nu weer de moden gereset, en het gaat al 2 uur goed, hopen dat het zo blijft, want ik ben het zo zat!

7 opmerkingen:

Unknown zei

Zolang alles goed werkt en de betalingen kloppen is alles oke, maar als er wat aan de hand is.......

Gonny zei

Wij hebben gelukkig geen problemen met internet maar ik heb een probleem met m'n blog. Ik schrijf wat,foto erbij en opdracht publiceren. Wordt gedaan (LIJKT) maar in lijsten bij vrienden ben ik niet meer te vinden. Van alles geprobeerd......maar helaas. Een kleine troost dus: gedeelde smart is halve smart. Sterkte ermee en hopelijk een spoedig herstel!

Diana zei

Computers zijn het niet waard om gefrusteerd van te raken maar ik ben dus niet de enige die erin trapt ;)
Misschien handig om via een mobiel die helpdesk te bellen? Dan komt de boodschap waarschijnlijk sneller aan. Of misschien door naar de bib te gaan en daarvandaan een mailtje sturen?
Ik hoop voor jou dat het echt dat ene stomme draadje van die monteur is en anders... niet uit het veld laten slaan en lekker gaan quilten. die computer vreet toch al tijd genoeg.

Unknown zei

Oei ik kan het begrijpen. En dan ligt het probleem toch bij jouw (volgens hen), probeer dan maar eens je gelijk te halen! Succes en sterkte!

Johanna Zweden zei

Sterkte, nadat bij ons de bliksem is ingeslagen, en 4 van de 5 lijnen kwijt zijn, is het een en al ellende bij ons, grrrrrrrrrr
En weet je!! net als bij jou!!het is ons probleem!!!
Is dus overal hetzelfde!
Groetjes Joke

Shirley zei

Zo hebben wij bijna een jaar geklaagd over slechte verbinding, lag nooit aan de bekabeling, tot ze het kwamen doormeten. Zagen een kleine breuk bij oprit, gerepareerd, en toen hij zonder controle weg wilde gaan, trok ik hem terug, eerst testen! Bleek het nog niet goed te doen, weer ddormetern, en toen bleek er ook in hun kastje 100 meter verderop een zekering half uit te liggen! Ze zijn liever lui dan moe!

Johanna Zweden zei

Nadat ik dit gisteren had gelezen, verteld ik dit aan Angus, die heeft de maatschappij opgebeld, waar we bij aangesloten zijn, en omdat we met 2 computers op de modum zitten, daarom hebben we dus problemen!! dus dat is nu opgelost!
Hoop bij jou ook
Groetjes Joke