Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, september 03, 2011

huiswerk naaimachine sampler

11 okt is de laatste les vd sampler op de naaimchine, ene ik heb beloofd dat ik zou proberen om dan de top af te hebben. vandaag 4 blokken gemaakt, 6 had ik er al af, dus de stand is nu 10 blokken af, deze blokken komen in de laatste rand. nog 10 te gaan. en dan nog 4 compassen die op de hoeken komen. Ik denk dat het me wel gaat lukken. ( de kleuren zijn niet zoals ze in het echt zijn)

3 opmerkingen:

marjolijn zei

Dat ziet er mooi uit Jacq. Heb je trouwens gezien dat ik een nieuw blog ben begonnen? Zelfde naam, maar dan met blogspot.com.
gr. Marjolijn

Johanna Zweden zei

Sterkte met het maken van je blokken, deze zien er al schitterend uit, mooi van kleur.
Groetjes Joke en een fijne zondag

Elly's freubel hoekje zei

Super blokken voor je sampler!
Knap zo perfect gemaakt met de machine
heel warm van kleur
Succes Met de curcus
Groetjes Elly