Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


maandag, oktober 24, 2011

mijn weekend/etc

vrijdagmiddag samen met Alice naar de quiltwinkel in Putten gereden om stof te halen voor het smalle randje en de achterkant. zodat ik de top af kan maken.
zaterdag met Gerrie en Yvonne naar Jan Sikkes in Zwolle , een winkel met mode stoffen maar ook een kleine bak met quiltstofjes, basis stofjes, leuk als je net begint, maar niet helemaal mijn smaak. Yvonne kon er wel slagen, Gerrie niet en die stelde voor om door te rijden naar Rouveen. naar de fam Stegeman, en jeetje wat een leuke winkel, echt zo;n ouderwetse winkel die echt propvol staat, je weet niet waar je kijken moest, ik moest het echt even in laten werken, Gerrie is hier goed geslaagd in de grijze tinten met rood. zondagmiddag ben ik lekker achter de naaimachine gekropen om de top af te maken, daarna te sandwitchen en een begin gemaakt met doorquilten.

ene ook maar mijn gekregen lapjes voor mijn verjaardag op de foto gezet,Ik heb met gedaan met een FQ verjaardaglijst, ik had de kleur rood gevragd
eigenlijk maar 1 lapje wat er niet zo bij past zit veel geel orange, roze in, maar die komt vast wel in een ander project terecht, want de rode lapjes wil ik gaan gebruiken in een huisjes quilt die ik jullie pas liet zien, wacht zal even de foto laten zien hoeven jullie niet te zoeken

2 opmerkingen:

Shirley zei

Ik denk dat dat lapje eenmaal versneden en verwerkt in een huisje nieteens zo uit de toom valt, maar je hebt wel een mooie buit.

Wieke van Keulen zei

Wat een prachtige quilt heb je gemaakt.Ben benieuwd naar het eindresultaat. De quilt bovenaan je blog is ook al zo mooi. En zo'n huisjesquilt zou ik ook wel eens willen maken. Altijd leuk!Veel plezier met quilten.