Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, oktober 21, 2011

puberzoon

Onze oudste Zoon (14) is al een echte puber, wel leuk, ook wel eens lastig, herkenbaar wel herkenbaar denk ik. Gisteren zijn we samen naar de stad geweest, Alle 2 naar de kapper, en toen op zoek naar een winterjas, we hebben alle winkels van binnen gezien, en geslaagd bij winkel nr 2 hihi, ook nog 3 truien bij actiesport, 3 halen 2 betalen. zo kon hij truien krijgen die ik normaal te duur vind hij blij ik blij. daarna nog gezellig warme cholademelk met wat lekkers erbij. al met al een heel gezelligmiddagje. en toen we thuis kwamen heeft hij gekookt, mexicaanse wraps jammie! Voor herhaling vatbaar.

5 opmerkingen:

Annie zei

Heel herkenbaar, wat leuk dat je zoon dan lekker voor het eten zorgd.
Groetjes Annie

yvon zei

Heerlijk om dat nog te kunnen. Mijn zon is allang geen puber meer en zwerft momenteel ergens in Amerika rond. Af en toe een berichtje op faceboek dat hij nog leeft.... Geniet er maar van.... Voor je het weet zijn ze echt groot....

Anoniem zei

Héééél herkenbaar, toch leuk ook dat hij achter het kookfornuis staat!
Goe weekend Jacqueline!

Jantine zei

Mijn meisjespuber van 14 is onmogleijk kritisch op kleren. Ze heeft een heel basic stijl, spijkerbroek met leuk shirt, maar o wat is dat lastig in deze tijd! Eten koken ho maar... zullen we een keer ruilen ;-)

Margeeth zei

Oh grut, kleding kopen met jongens is echt een drama. Die van mij proberen er zoveel mogelijk onderuit te komen, hebben 1 model spijkerbroek bij 1 winkel dat ze lekker vinden zitten en of ik maar steeds nieuwe in oplopende maten voor ze wil kopen. Hou mijn hart vast als dat model ooit wordt afgeschaft.