Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, maart 28, 2012

druk weekend

Onze dochter werd vandaag alweer 8 jaar, en was helemaal blij met dr kadootjes een echt horloge met paarden erop. en een hamster, die wilde ze heel graag! ze had in de schuur de kooi ontdekt van toen Gert nog hamster had, en vanaf dat monent vroeg ze er elke dag om.en van dr broers nagellak. dus alles waar ze om gevraagt had, ( ik mag niet klagen denk ik , dat lijstje had veel erger kunnen zijn)
Ik had bedacht om met de familie, een high tea te doen, vrijdag de boodschappen gedaan, zaterdag de hele middag staan bakken. 12 muffins, 12 muffins met appel, 12 chocolade muffins, 8 miniquiches, arretjescake en 5 mini kwarktaartjes. en vandaag sandwitches, zalmwraps, en uit de vriezer kwamen mini pizza's soesjes en mini tompoezen, en mini negerzoenen. de quiches werd in vieren gesneden de kwarktaart in 8 puntjes, er is nog wel wat over, maar het gros is op gegaan.
en toen de visite weg was, heb ik nog 30 paddestoelen cup cakes gebakken om morgen te trakteren


Op handwerk gebied weinig gedaan, Jacobus heeft 2 benen en 10 toeren gebreid aan 1 arm.hoop hem deze week af te krijgen, morgen druk op school we hebben thema week in de overblijf, en ik moet nog wat voorbereiden. komt goed! dus als ik even niet schrijf ben ik even druk bezig met andere dingen

dit schreef ik zondag op 1 of andere manier op een verkeerd blog geplaatst, inmiddels is Jacobus af, hij moet alleen nog opgevuld worden, ene de vulling is natturlijk op! Jacobus nr 2 staat alweer op de pennen, wat dikker garen op nld 2,5 en het hoofd is alweer af. Nr.1 is op naald 2 gebreid.

1 opmerking:

Jolandaas blog zei

Gefeliciteerd met je dochter.
En wat heb je leuke paddestoelen cupcakes gemaakt.

Fijne dag.

Groetjes jolanda