Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, maart 15, 2012

quiltweekend

vanaf morgen 10 uur ben ik hier te vinden, om heerlijk een weekend te quilten.
gisteren de boodschappen gedaan voor de thuisblijvers, zodat die niks te kort komen, vandaag tassen inpakken, wat wil ik er gaan doen? kleren inpakken, vergeet ik niks. help ik wou dat het morgen was, maar vanavond eerst even een bakje gaan doen in Nunspeet waar de andere groep waar ik andere jaren altijd mee op weekend ging is. lekker even bijkletsen met iedereen.

Inmiddels zijn de tassen gepakt. de quiltspullen staan al in de auto, te veel projecten meegenomen denk ik
lovebirdlane, dromenquiltje (-stof voor de randen kwam vandaag binnen), kattenpatroon, grote huizen, dus hoef me niet te vervelen.

4 opmerkingen:

yvon zei

Drie dagen alleen maar leuke dingen doen. Lekker eten, sauna, eigen kamer.... het wordt echt genieten.

Guusje, zei

Alvast heel veel plezier daar.

Jolandaas blog zei

Heel veel plezier, geniet ervan.

Groetjes jolanda

sylvia zei

heel veel plezier in Ermelo!!
bekend terrein voor mij, mijn moeder woont naast Dennenheul!
Hopelijk lezen we komende week van je avonturen, groetjes, Sylvia