Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, juli 01, 2012

fibermail voor Anita/ufo dag Hagenstein

Vandaag is Anita Jarig, en voor haar maakte ik dit kaartje die gisteren aangekomen is.

Gisteren ochtend reed ik naar hagenstein waar om 10 uur de Ufo (Un finished objects) quiltdag  begon. heerlijk met 13 andere dames in het dorpshuis van Hagenstein. helaas 6 dames die toch niet kwamen, die hebben een hele leuke dag gemist. de dag was goed verzorgt smiddags een lekkere lunch en s'avonds een warm buffet jammie!  heerlijk gekletst en lekker zitten werken de Henrietta Wiskers top is af. En heb Beloofd om hem voor maart 2013 af te hebben dan kunnen Cuny (die heeft hem ook gemaakt)en ik hem samen op het quiltweekend laten zien.  van mij mag dit wel vaker, helaas wonen de andere dames in de buurt van hagenstein (of nog verder weg) en dan zie je elkaar verder niet zo vaak jammer genoeg, want dit is een groep waar ik me thuis voel.

Geen opmerkingen: