Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, juli 10, 2012

Opdracht

kijk eens wat ik voor leuks mag gaan maken:

leuk hé!
zitten spelen in EQ7 en groenlicht gekregen voor bovenstaande layout.
ga hem in 4 delen maken en op de quilt as you go aan elkaar zetten,
want het wordt een flinke 96 bij 96 inch.
de eerste stoffen zijn al binnen en zitten al in de wasmachine,
 want je wilt toch niet dat de donkere stoffen op de lichte gaan afgeven.

4 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Oh maar dat wordt een mooi quilt, heb je leuk in elkaar gezet in EQ7, knap hoor.
Groetjes van Joke

Raewyn zei

This is lovely - very effective. I hope you have fun putting it together.

Shirley zei

Dat gaat een hele stoere quilt worden, enne, zwart/wit na afloop wassen met colourcathers, die ik nog steeds met die van Tim, voor de zekerheid, geeft niks meer af na 3 keer wassen.

Guusje, zei

Dat ziet er mooi uit, leuk dat je hem mag gaan maken.