Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, augustus 26, 2012

jippie kan gaan dubbelen

de top is zover dat ik kan gaan dubbelen/sandwitchen heb de 4 delen af, vd week even vulling gaan halen, en latten, en dan kan het dubbelen/sandwitchen beginnen, voor het eerst dat ik iets op de quilt as you go methode ga doen, maar zie het niet zitten om een lap van 2,40 cm onder de naaimachine te houden, 1,20 bij1,20 is wat handzamer. gisteren achterkantstof gehaald en gelijk gewassen. heb zin om verder te gaan, foto volgt als het wat beter weer is, want in huis kan ik nergens een foto maken. Het is echt heel leuk om deze quilt te maken, het gaat erg lekker.

3 opmerkingen:

Hermie zei

veel plezier met dubbelen en daarna quilten

Mascha zei

Veel plezier!
Groetjes, Mascha

Shirley zei

Wat leuk, veel plezier! Je zult het wel weten, maar meet tijdens het sandwichen de -later aan elkaar te zetten- kanten op, dat ze exact even lang zijn, anders moet je daar weer gaan foefelen later.