Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zaterdag, september 15, 2012

van alles wat

het is alweer even geleden dat ik een berichtje geplaatst heb,nu heb ik wel tijd,verplichte tijd,de griep heeft me te pakken,zo lang ik maar met mijn gat op de bank zit gaat het goed,maar ojee als ik denk dat ik best wat kan doen, neemt het wraak.maar bankhangen is niet echt mijn ding, Vandaag zou ik concours rijden in Hoogland, maar nadat ik gisteren boodschappen had gedaan en de pony's voorzien had van knotjes leek me dat geen goed idee! jammer!

een Woensdag naar de tentoonstelling van het quiltersgilde in Deventer geweest,en die was de moeite waard het mooie dingen gezien en een hele leuke dag gehad.
had een tijd terug een pp Bert gemaakt (van bert en Ernie) maar vind pp niet leuk omte doen dus de hele serie sesamstraat figuurtjes te maken werd hem,nu is het een kussen geworden ,die al in het overblijf lokaal ligt, vergeten foto te maken,zal ik een maandag ff doen

oja 1/4deelvan de zwart wit is gequilt,zodra ik me weer normaal voel ,stort ik me op het volgende deel.

en gisteren kwam de offerte binnen voor nieuwdakkapel de helft groter als dat ie nu is, 2 nieuwe kozijnen met dubbelglasop de bovenverdieping, schoorsteen waterdicht maken, en beneden dubbelglas. en het viel gelukkig mee,we hadden verwacht dat het veel duurder zou zijn, en in dat geval zou het dubbelglas beneden moeten wachten en nu hoeft dat gelukkig niet, ik wil ook graag een andere keuken met afzuigkap! en afwasmachine,ene dat zit er nu waarschijnlijk ook in,dus nu prijzen vergelijken etc.kijken wat we beiden mooi vinden,nu zitten we best wel op lijn dus dat moet lukken.

de laatste jaren zat het ons niet mee,en het lijkt erop dat het de goede kant op gaat,nu DH nog een baan,en dan zijn we helemaal gelukkig!

2 opmerkingen:

Shirley zei

Eindelijk meevallers, ook al is de griep een bitch en strooit ze behoorlijk wat roet in het eten, maar dat is na een dag of 9 ook weer voorbij (bij mij tenminste).

Guusje, zei

Beterschap en wat goed dat er eindelijk ook eens wat leuks op je pad komt.