Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, oktober 07, 2012

ben dr nog

zag net dat mijn laatste blogje van 15 sept was, en inmiddels is het alweer 7 okt, de tijd vliegt echt voorbij.
inmiddels heb heb de helft vd zwart/wit (2 keer 1/4deel) gequilt. het is best zwaar werk dus doe 1 deel per week. s'avonds heb ik wat aan mijn puzzelblokken zitten werken lekker met het handje, en ben nu op de helft, eigenlijk is dit mijn bee project
ook begonnen aan de weddingring 2 cursisten willen die gaan maken, en een voorbeeld is dan wel handig.
deze word helemaal gemaakt van stofjes die ik nog in huis had, word geen grote grote hoor 50 bij 50 cm. en het eerste ovaaltje is klaar, hoop er vanavond nog 2 te maken. heb gebruik gemaakt van speciaal papier vor pp wat Jacqueline de Jonge ook gebruikt, is niet helemaal mijn ding geloof ik
Verder komt er een heel aardig meisje van 12 bijna 13 elke week een keertje om te leren mennen, erg leuk om te doen, en ze pakt het heel goed op. Heeft Rick besloten dat hij dat ook wel heel erg leuk vind dus met hem ook 1 keer in de week aan de gang.  met Alice naar zwemles en voor dat je het weet is je week ineens om.

dus als ik een poosje niet blog is dat omdat ik veel te veel andere leuke dingen aan het doen ben

1 opmerking:

Shirley zei

Die puzzelquilt is leuk aan het worden, en ooh een weddingring, dat is een klassieker, zo leuk om te maken.