Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, januari 02, 2013

hartjes deel 2

ojee de verstandverbijstering slaat toe. EQ7 is weer geinstaleerd en ik kan weer spelen, ik ben de hartjes aan het maken met kleurtjes, ene daar ben ik blij mee, maar ik zat zo eens te denken rode hartjes op ecru is ook heel mooi! en zo perfect in de kamer passen, dus zou ik nu gewoon 2 versie's gaan maken, of denken jullie dan dat mens is gek??

4 opmerkingen:

Gonny zei

Ik zit er ook over te denken. Moet toch te doen zijn.... Ik heb al stofjes in gedachten. Maar of het er 365 worden?????

Johanna Zweden zei

Dat ziet er leuk uit

Fijne dag groetjes Joke

Quibi zei

Als je dat leuk vindt, moet jet het gewoon doen!!
Gewoon dingen doen die je blij maken!!

Klaske zei

Het word tijd dat ik me ook eens beter ga verdiepenin Eq 7.....
Ik ga de hartjes ook maken, maar geen 365...Heb zelf de hartjes getekend, die pasten wat beterbij het formaat van mijn mandjes...