Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, januari 01, 2013

hartjes

1 jan de officele start van het jaar van het maken van een hartjes quilt, 365, in theorie elke dag 1,
stiekum was ik al begonnen, en het is zo ontzettend leuk om te doen, dat ik nu al een beetje voor loop
de eerste 9 ziitten al aan elkaar en er zijn er al meer af, maar kijk met aan elkaar zetten wel of het een beetje leuk is, dus de komen er in de loop van de tijd nog wel aan. en een voorraadje is wel handig want er komt vast een periode dat ik ze hard nodig ga hebben.

Inmiddels is mijn laptopje weer gemaakt, zit een nieuwe harde schijf in, ene kan ik weer lekker mijn eigen gang gaan, zonder te hoeven vragen of ik ook ff mag  lol

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Nee daar doe ik niet aan mee, maar wel een leuk project, heel veel succes ermee

Wij wensen jullie ook een heel gelukkig Nieuwjaar.en heel veel handwerk plezier, waar we allemaal van kunnen genieten, als je het laat zien, en waar we inspiratie van kunnen opdoen
Groetjes Joke

Guusje, zei

Wat een mooie hartjes, fijn dat je laptop gemaakt is.