Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, maart 13, 2013

lekker bezig

Sinds vorige week ben ik weer met lapjes aan het spelen, het heeft een maandje stil gelegen, doordat mijn handen zo ontzettend zeer deden, maar die pijn is bijna weg, alleen nog bij bepaalde bewegingen, dus nog even geen hartjes apliceren, maar handquilten wil wel weer.
Vorige week les 4 bij Laura vd cursus machinaal quilten gehad, en deze les hebben we geleerd om uit de vrije hand te quilten, en ik vind dat toch leuk! nee het is nog niet perfect maar ziet er stukken beter uit dan toen ik het op eigen houtje probeerde.
leuk hé zien jullie wat het is???

ene even pronken met ander mans veren, weddingring gemaakt door Wilma (cursiste)
mooi hé! moet ik erbij zeggen dat ze een natuurtalent is, die heeft eigenlijk geen les meer van mij nodig.

1 opmerking:

Anoniem zei

Eekhoorntje? Slak? Heel mooi hoor! Groeten Wilma