Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, maart 21, 2013

Eindelijk af

De top heeft in ieder geval 2 jr in de kast gelegen, mischien wel langer, dat is vast nog wel op dit blog ergens te vinden, maar dat ga ik nu niet opzoeken, geen tijd, maar ik dwaal af.
even op gezocht wanneer ik er aan begonnen feb 2008 (oeps)
vorige week met de machine gequilt, als oefening om met het stop/meander voetje te quilten. en gisterenavond heb ik er een kussen van gebrouwen, lekker groot 67 bij 67 cm, ene dat is geen staandaard maat dus ook het binnen kussen moest gemaakt worden, en gelukkig stond er nog een hele grote zak vulling die nu dus op is.hij is lekker zacht, een heerlijk knuffelkussen

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat schitterend
Fijne dag groetjes Joke

Mascha zei

Mooi. Goed bezig!
Groetjes, Mascha