Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, augustus 24, 2014

weekje weg geweest

ben samen met Alice een weekje naar Halsteren geweest om een vriendin te helpen met schilderen,
helaas zat het weer niet echt mee, zodat we weinig geschilderd hebben, wel hebben we alles kunnen schuren.

het was een heerlijke week, lekker bijgekletst, samen een nieuw haakproject begonnen een granny poncho, alleen haak ik niet zo snel :D.

zitten kwijlen bij het mooie glas en lood dat ze maakt.
 de ramen heeft ze zelf gemaakt ( en in dubbelglas gezet!) en de lamp ook
werd verliefd op het elfje, dus die mocht mee naar huis.

willen jullie er ook 1 ze verkoopt, ze heeft een eigen bedrijfje  ( glas atelier Bianca bronstring Halsteren) en maakt echt de mooiste dingen.

ook zijn we op bezoek geweest bij Shirley ( van zipje en zopje blog). kwam Marleen en dr gezin een dagje langs. kortom ik heb genoten.
oja de love bird lane was net af voordat ik naar haar toe ging, en Shirley heeft hem op de foto gezet.
inmiddels ligt hij bij Alice op bed.



Zo jammer dat iemand waar je het zo goed mee kan vinden ze ver weg woont ( helaas heb ik meer van zulke vriendinnen), het was een hele leuk week, kan ik een hele poos op teren. Bianca en gezin bedankt voor alles.
knuf.

Geen opmerkingen: