Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


dinsdag, december 02, 2014

ik zie net dat het al 3 mnd geleden is dat ik voor het laatst een blogje geplaatst heb, jeetje.
weinig gehandwerkt de laatste maanden, Bij Bianca in Halsteren begonnen aan een poncho die is inmiddels af geen foto, Alice heeft hem aan als jas naar school.

paar weken terug is Alice van Happy afgevallen met rijden, en heeft de bovenarm gebroken, niet handig met een jas aan doen vandaar de poncho. de breuk zat net onder de kom dus kon niet in het gips, en omdat hij nog zo netjes recht opelkaar stond mocht het weer zo aan elkaar groeien met de arm in de sling, inmiddels mag ze dr arm weer bewegen en heeft ze alleen op school de sling nog om.
want ze mag niet vallen of dat ze er tegen aan stoten, want als de boel verschuift zijn we verder van huis.

9 okt hebben we mijn vader verhuis naar huize st jozef in Nijkerk, waar ze heel goed voor hem zorgen.

werd ik eind okt ziek, zat er compleet door heen, huilen om niks, maar goed niks ernstig bleef achter af, mijn schildklier was weer eens aan het klieren, medicijnen verhoogt, van 0, 75 naar 1, en ik voel me weer normaal voor zover dat kan.
in die periode besloot mijn werkgever een week voordat mijn contract verliep, mijn een brief te sturen met daarin de mededeling dat mijn contract niet verlengd werd. slik.
heel erg was dit niet, het liep al langer niet lekker, en ze wilde daar niks aan doen en ik werd als lastig ervaren denk ik nu.
die brief kreeg ik op dinsdag en op zaterdag avond werd ik gebeld of ik maandag wilde solliciteren,
(moest even denken waarop ik gesolliciteerd had,) en woensdag avond werd ik gebeld dat ik aangenomen was, was nog niet helemaal goed in mijn doen, maar ben die donderdag begonnen.
en heb het er ontzettend naar mijn zin, nooit verwacht dat ik als afwasser in een hotel zou gaan werken. maar je moet wat hé, thuis zitten is geen optie.

en nu zijn we 3 weken verder, heb ik mijn eerste loon ontvangen, en zijn we deze week druk met sinterklaas, gesprekken met maatschaplijkwerk over mijn vader.  en vliegen de weken voorbij.

tot snel hopelijk kan ik dan wat leuks laten zien op handwerkgebied.

3 opmerkingen:

Quibi zei

Nou, dat zijn geen rustige drie maanden geweest dat je niet online was! Zo zie je maar, ieder huisje heeft z'n kruisje. Ik wens je heel veel sterkte met paps, Alice en natuurlijk ook met jezelf en veel plezier met je nieuwe baan! xxx

Irena zei

heel veel sterkte en veel liefs irena

Paulijn zei

Ik lees een beetje mijn eigen verhaal. Goed hoe je er mee om gegaan bent en inderdaad, als je het ergens niet naar je zin hebt maakt het niet uit als je ergens het wel leuk kunt krijgen, ook al had je dat niet verwacht. We zijn allemaal nodig.
Groetjes