Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


donderdag, december 25, 2014

zullen we dan dit jaar nog maar eens een blog plaatsen met wat ik de laatste tijd gedaan heb.
 een kerst sokje op 2 pennen gebreid
 Alice heeft met Sinterklaas een set met breiringen gehad, en was enthousiast begonnen, om dr te kunnen helpen, ik zelf er ook maar 1 opgezet, en afgemaakt, aan haar eigen versie word nog hard gewerkt.
Voor Sinterklaas voor Denise een kussen gemaakt.

begonnen met doorquilten vd kattenquilt, verder druk met van alles en nog wat.  het één en ander aan het uitzoeken voor iets wat ik al jaren wil, maar wat een uitzoek werk zeg! maar goed daar kom ik op terug in 2015,  dat gaat een heel spannend jaar worden. waar ik heel veel zin in heb.

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Het ziet er allemaal erg mooi uit. Hele fijne feestdagen gewenst en een heel goed, gezond en creatief 2015.

Johanna Zweden zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden