Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


vrijdag, januari 02, 2015

De eerste affe quilt van dit jaar

start maart 2010 af 1 jan 2015
quiltweekend maart 2010 in Elst had ik hem mee om wat aan te werken,
daar wat blokken gemaakt, en vervolgens heeft hij een jaar moeten wachten tot het volgende quiltweekend, en zo ging dat door tot ik in okt dit jaar ineens de smaak te pakken kreeg en hem af wilde hebben, de top afgemaakt, vulling besteld voor het eerst vulling die je moet strijken, begonnen met quilten, toen kwam ik er achter dat de achterkant niet goed vast gestreken was, dus het werd lelijk, boel uit halen en aan de kant gegooid, even laten rusten en weer vrolijk op nieuw begonnen, en deze keer ging het wel goed, had gehoopt in 2014 af te hebben, maar  door een extra avond werken ging dat niet lukken, maar werd het 1 jan, en vandaag 2 jan mocht hij in de wasmachine en droger en kwam er heerlijk zacht en mooi uit.

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooie quilt.

Shirley zei

Hij is enig!

Natalie zei

Wat een leuke en mooie quilt!

Caroline zei

Leuk, je kattenquilt. Ik heb deze ook gemaakt, was een van mijn eerste quiltprojecten. Leuk om de quilt in andere stofjes te zien. groetjes Caroline